mandag 7. januar 2013

Utfordring?


Sydd har jeg gjort i mangen år , mest klær og gardiner til huset, i det siste har jeg også fått interesse for å sy små ting som det som er vist på bloggen her .Mye av det er nytt for meg og slikt som lappeteknikk har jeg aldri vært borti, det er litt spennende å utforske (kanskje?) syns jeg og på lørdag kjøpte jeg skjærematte -linjal- og cutter , alt må vel læres så nå er jeg i gang og skjær lapper -hm- store lapper på ca.10x10cm , har en ide om at det er lettere for en utålmodig sjel å bli ferdig med et prosjekt da:) og visst det blir til noe fornuftig av disse lappene så kommer bilder senere :)



                           Vil ønske nye følgere velkommen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.