fredag 1. mars 2013

Lyslykt

 

SAM_3100Etter å ha sett på alle de flotte lyslyktene innpå bloggene, de er både strikket og heklet , og siden jeg ikke strikker eller hekler  så laget jeg denne av et fint linstoff , teksten knotet Smile jeg ned med sprit-tusj (neste gang skal jeg bruke broderimaskina ) et flott mykt lys-skinn blir det gjennom linstoffet Smile

SAM_3077  Vil ønske ny følger velkommen Smile

Koselig med alle dere som titter innom meg,-----

Her hvor jeg holder til kan vi visst belage oss på storm i morgen , men vil no ønske alle   ei

                                            God Helg

                                       <3

3 kommentarer:

  1. Så koselig lyslykt! Er jo veldig trivelig med levende lys og denne var flott!

    SvarSlett
  2. Kjempefin lyslykten og fin hylle den står på på det ene bildet! Selvgjort er velgjort, og en god ide! Det blåser her også :) god helg, Reudun!

    SvarSlett
  3. Det var kjempefint, og kjekt med en ny vri:) Rett koselig var det. Ønsker deg ei fin uke!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.