torsdag 13. juni 2013

Sommer



FØR
Utemøblene er  ikke helt nye , og jeg syns de
trengte litt oppfriskning , så hadde lyst å sy nye trekk
til putene , men det var jo igrunnen ikke noe galt med
de så fann ut å friske opp de jeg hadde i stedet
"pimp my pillow "  :) 

ETTER

Et  stort hjerte ble applikert  , og en kappe/kant
 på hver side av puten  ,
-- joda, må si meg fornøyd :)

En lavendel , og et lys som skal holde
myggen vekk ,--


Håper på masse sol og varme
og mye utetid ,-


Engkarse i full blomst .


Zita koser seg i varmen (vi hadde ).








Ønsker alle en god dag videre  :)



9 kommentarer:

  1. Så koselig uteplass, og putene dine ble kjempefine og forandret hele sittegruppa di :-)

    SvarSlett
  2. Såg koselig ut, og flotte 'nye' puter også. Det er kjekt og ha ein uteplass.:-)

    SvarSlett
  3. Søte puter! :) Koselig sitteplass du har lagd deg!
    Ha en god kveld!
    Klem Lisa

    SvarSlett
  4. Der var det kjempeflott og så fine putene ble! Fikk jammen lyst til å "pimp my pillows" jeg også :)

    SvarSlett
  5. Det ble en veldig koselig uteplass, og putene ble jo supre!

    SvarSlett
  6. Så koselig uteplass du hadde og fint med nye puter..
    Takk for at du følger bloggen min. Jeg har lagt med til som følger og vil følge bloggen din fra min :-)Mye fint du har laget..
    Ha en fin dag :_)

    SvarSlett
  7. Så koselig sommerbilder fra den trivelig uteplassen din! Putene ble flotte med en "ansiktsløftning" :)

    SvarSlett
  8. Hei! For en koselig blogg du har! Du lager så mye fint:) Jeg har alltid hatt lyst til å prøve meg på quilting, men av en eller annen grunn så har jeg ikke fått ut fingern på det området enda..:p
    Takk for at du la deg til som følger på siden min;)

    SvarSlett
  9. Fin uteplass du har. Nydelige puter :-) ha en fortryllende sommer !

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.