torsdag 5. desember 2013

Jule-løper.

Dette bedårende  (forelskede??) nisseparet
måtte jeg ha på min nye jule-løper ,--
er et broderi fra :
http://www.mtldesign.dk/
Fargen lyver , er ikke rosa ,-


  


Dette broderiet er jeg ikke sikker
på hvor jeg lastet ned fra .

Løperen ble til etter masse inspirasjon
her inne i blogglandia :) og på forskjellige
sider på FB,-
Jeg har brodert ,applikert , quiltet ,-og
må si meg fornøyd med resultatet :))
  





En stor takk til alle som titter innom
og legg igjen koselige kommentarer :)) 



Ønsker alle 
kreative og fine advent-uker !   




5 kommentarer:

  1. Jeg syns du har designet og sydd en riktig flott løper! Så artig å se noe nytt, og det er fint at vi kan bli inspirert av andres blogger :) Ønsker deg en fin advent!

    SvarSlett
  2. Denne var nydelig, visst blir ein inspirert av alt det flotte der ute, og det ble eg no.:-) Ha ei fin advent.:-)

    SvarSlett
  3. Et supert resultat! Mange flotte detaljer her .. og den stjerna i midten, var virkelig et blikkfang!
    Ha en fin dag! :)

    SvarSlett
  4. Så flott løper! Det ser spennende ut å ha broderimaskin. Jeg likte også veldig godt stjerna på midten. :-)

    SvarSlett
  5. Så flott den ble!!! Fint å bli inspirert av andre i bloggland.
    Ha en fin helg.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.